... chyba że za piątke

Saturday, August 26, 2006

alarma! alarma!

http://www.plugstudio.pl/

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

elo.ja już sobie zapomniałem prawie o "pierdoleniejeżdże" a tu akuku

70' mnie już przestało grzać jakiś czas temu, choć to jednak okazja na najebkę niebyle jaka

11:53 AM

 
Blogger kaczka said...

a widzisz. a nas grzeje. tylko to troche gowniana sprawa ze sie trzeba do szczyrku w tym celu udac az. ja mam okreslone z sewentisów wspomnienia takze coz... musze kontynuować moja hajlajfowa role rowniez okreslona.

9:17 PM

 
Anonymous Anonymous said...

generalnie chciałaś powiedzieć że trzeba nadążąć za swoim wizerunkiem tak ?
ja tam nie wiem, ja się nie znam ;) ,
wolałbym już jednak skończyć z nadążąniem za swoim.

jutro w planie konsumcja....

11:08 PM

 
Blogger kaczka said...

ty? ty dobry masz. i wlosy na klacie. latwiej jest podazac za tym co mowia niz tlumaczyc kazdemu z osobna jak i co i czemu tak sie zrobilo. jaka komsum(p)cja?

10:07 PM

 

Post a Comment

<< Home