... chyba że za piątke

Tuesday, November 22, 2005

andere andere a yariba yariba! bauns!

8 Comments:

Blogger zuga said...

kaczu ja myśle że tych wszystkich userow blogspota gowno obchodzi nasz blog wiec... mozemy pisać też po polskiemu, e? a no a jaskólski widze rożowy rap (rr) uskutecznia. dobrze mu tak.

11:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hehe Elko LoOz
Nom fajny blogasek:P
Hehe nie wiem co mam pisać więc zbijam:D
Sk8 or DiE
LoOz
pozdro :*

2:27 PM

 
Blogger kaczka said...

proca. ja se bede pisac jak tam humor bede miec oka, bo inaczej kiepsko to widze. jakskolski pinkpolo, ni?

3:05 PM

 
Anonymous Anonymous said...

różowo:>

7:59 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Dajcie spokojnie urodzic sie temu blogowi ;P Przyjemnie tutaj i 3mam kciuki za dalsze utrzymanie klimatu...

12:15 PM

 
Anonymous Anonymous said...

cow y wiecie o rozowym rapie elo

4:25 PM

 
Blogger kaczka said...

sporo wiemy. rap.

4:35 PM

 
Blogger zuga said...

czy ktos tu mysli ze jaskolski na tej focie rodzi naszego bloga czy tylko mi sie zdaje? ;)

8:32 PM

 

Post a Comment

<< Home